Chirurg Molenaar, I.Q.

Geslacht
Man
Specialisme
Oncologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Molenaar, I.Q., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 7 juni 2016

Alvleesklierkanker

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Mijn man is 1 juli 2013 geopereerd aan alvleesklierkanker. Operatie goed verlopen. Echter na ruim anderhalf jaar weer klachten. Contact opgenomen met het UMC. Telefonisch werd meegedeeld dat het niet ernstig kon zijn omdat de ct scan van een paar maanden daarvoor goed was. Het zou wel littekenweefsel zijn dus mijn man mocht niet komen. Toen het juli 2015 escaleerde en de pijn niet meer te houden was, toch naar de spoedeisende hulp. Daar bleek dat de kanker helemaal was uitgezaaid naar het buikvlies. Mijn man heeft toen nog 4 weken geleefd met vreselijke pijn. Wat ik vreemd vind, is dat ik nooit een reactie van dr Molenaar heb gehad. Ik dacht dat het gebruikelijk was dat de nabestaanden uitgenodigd werden voor een gesprek om alles nog eens door te nemen. Nu heb ik zo'n naar gevoel, alsof mijn man een nummer was in plaats van een mens met gevoel en emotie v

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molenaar, I.Q.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.