Chirurg Mollen, R.M.H.G.

Geslacht
Man
Specialisme
Traumatologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Mollen, R.M.H.G., Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 13 september 2021

Uitleg

N.v.t.

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Enkelbandletsel

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Wij hadden een afspraak staan, na een uur wachten (terwijl er minder dan 10 minuten uitloop was) werden we nog niet binnengeroepen. Assistente gevraagd en zij Gaf aan dat wijde volgende waren. Nee hoor, weer iemand binnengeroepen, en weer iemand. Toen gaf die meneer aan dat wij (dat kindje) al lang zaten te wachten waarop Mollen zegt mij maakt het niet uit wie er eerst komt. Wij liepen mee, maar volgens mollen hadden wij echt geen afspraak bij hem staan. Mollen moest nog alles inlezen. Erg onprofessioneel allemaal. Het is maar ‘normaal’ dat ons zoontje van 2 deze klachten heeft. Moeten het maar aankijken aldus hem. Nee voor ons geen mollen meer! Zeer slechte ervaring!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mollen, R.M.H.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.