Chirurg Mulder, I.M.

Chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

8 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.

12 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kreeg heldere en eerlijke uitleg waarbij inlevingsvermogen getoond werd. Hierdoor voelde ik mij gehoord, begrepen en voldoende veilig om de ingreep te ondergaan.

9.6

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Mevr. Dr. Mulder toonde ruim voldoende belangstelling in mij als persoon en maakte een rustige beheerste indruk. Hoewel ik gewaarschuwd was voor een meer complexe ingreep, bleek dat gelukkig niet...

5 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Uitstekende uitleg door assistent, prettige omgang bij behandeling, operatie verliep vlot, resultaat lijkt goed.

9.7

26 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden over de operatie, en de specialist had een luisterend oor. Zij was goed in de uitleg.

8.7

11 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Dr. Mulder heeft mij op zeer deskundige wijze geholpen. Ze communiceert open en helder en heeft gerichte vragen om te weten hoe het met je gaat. Ze is in het hele proces op kundige wijze betrokken.

25 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Een arts met hart en ziel voor haar patiënt. Steeds duidelijke, open en eerlijke gesprekken. Ook voor en na de operatie oprechte aandacht. En heel deskundig in het uitvooeren van haar vak.

8.4

9 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Geeft duidelijke uitleg. Neemt de tijd om vragen te beantwoorden. Ze kwam na de operatie nog even langs om te kijken hoe het ging. Erg aardig! ,

27 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Dr Mulder is deskundig en betrokken. Geeft duidelijke uitleg en kent de patiënt.

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 8 waarderingen.