Chirurg Oomen, A.P.A.

Chirurg

Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Oomen, A.P.A., Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 12 maart 2017

Spataders

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Verdoving vóór aanprikken stamader vsm in onderbeen vergeten. Hierdoor onnodig veel pijn, inclusief shaken en enorm klappertanden van de pijn en stress die sat met zich mee bracht. Bleef maar pogingen doen en had niet zoiets van.... hmmm.. Waarom doet het zon pijn en wat kan ik eventueel doen om dat te verlichten? Werd na vele pogingen geirriteerd en bozig naar mij toe. En zei letterlijk met opgeheven stem; ik probeer het nog 1 keer en anders stop ik er mee. Door de enorme spanning inmiddels in mijn spieren werd het er niet minder pijnlijk van... uiteindelijk is de procedure ook maar half geslaagd. Bij beide benen slechts de helft van de ader behandeld. En nu na de behandeling onnodig veel pijn door de vele pogingen in een keiharde gespannen spier.

Reactie van/namens Chirurg Oomen, A.P.A. - Geldrop

Hartelijk dank dat u mij, samen met onze klachtenfunctionaris, onlangs de gelegenheid heeft gegeven om mijn medisch handelen nogmaals aan u toe te lichten.
U heeft mij in dat gesprek ook duidelijk gemaakt hoe u de behandeling beleefd heeft.
Ik vind het heel erg vervelend dat u ondanks de verdoving toch pijn heeft gevoeld en betreur dat mijn bejegening vervolgens niet aansloot op wat u op dat moment nodig had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oomen, A.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.