Chirurg Peet, D.L. van der

Chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Peet, D.L. van der, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 4 januari 2018

Maagkanker

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Doorgestuurd door internist ziekenhuis Amstelland ivm maagkanker naar Dr. Donald v.d Peet. Afspraken voor onderzoeken duurden lang: choscopische leverpunctie en diagnostische laparoscopie, waardoor er een delay van 2 maanden is ontstaan voordat er een afspraak bij de oncoloog kon plaatsvinden en chemo kon worden gestart. Trauma’s  hebben prioriteit in de VU. Er lijkt geen duidelijke afstemming tussen de specialisten onderling. Jammer en slecht. Via second opinion in het AVL terecht gekomen en daar erg tevreden over onderzoek en behandeling maagkanker. Specialisten afzonderlijk zullen prima zijn, maar als er afstemming in zorg nodig is, dan heeft de VU nog veel te verbeteren!

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wij vinden het heel erg vervelend dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden aan de afstemming van onze zorg. Wij gaan graag met u in gesprek. Als u hier behoefte aan heeft kunt u ons bellen op 020 4440700 of een mail sturen naar zorgsupport@vumc.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peet, D.L. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.