Waardering over Pierik, E.G.J.M., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 19 juni 2012

Door de constatering van slokdarmkanker bij mij, (eind 2006) kwam ik aanraking met de afdeling oncologie van de Isala kliniek, locatie Sophia te Zwolle. Wat ons trof, mijn vrouw was altijd aan mijn zijde en betrokken bij alle afspraken en behandelingen, was toch wel de fijne en menselijke manier en benadering van dr. Pierik. In het Profiel van Isala staat ergens, "De mens centraal", wij hebben dit daadwerkelijk ondervonden en als heel bijzonder ervaren, vooral de eerlijke manier van voorlichting, informatie, mogelijk- en onmogelijkheden etc. er was altijd alle tijd voor ons of er werd tijd gemaakt. Als we op onze afspraak verschenen waren wij geen nummer. Ik was ernstig ziek, met telkens weer die spanning van uitslagen en en kansen voor verdere behandeling, dan is er behoefte aan menselijke en eerlijke benadering. Daarom grote complimenten voor dr. Pierik en zijn medewerkers. Dit alles schrijf ik niet omdat ik nu, na vijf jaar, genezen ben, dat is sowieso ongelooflijk mooi, maar omdat wij dit zo ervaren hebben. Wij wensen iedereen een gezonde toekomst, en............hopen dat de patiënt centraal blijft staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pierik, E.G.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.