Waardering over Postema, R.R., Ziekenhuis Spijkenisse Medisch Centrum - Spijkenisse op 13 december 2019

9.9
  • Liesbreuk
  • Chirurgie (Heelkunde)

In de tweede helft van November 2019 geholpen aan een liesbreuk d.m.v. een kijkoperatie door Dhr. Postema. Vooraf een plezierig en prima gesprek gehad met hem met duidelijke uitleg en ook vlak vooraf aan de operatie merk je dat hij alles prima controleert. De operatie verliep heel snel en ca 1,5 uur later ben ik bijgekomen uit de narcose. Opvang na de narcose was direct prima en uiteindelijk kon ik na 3/4 dag het Spijkenisse Medisch Centrum als tevreden patient verlaten. De eerste week alleen rond het grotere litteken bij de navel wat irritatie gehad maar dat was prima te doen. Geen pijnstillers hoeven gebruiken. 3 weken later controle gehad en alles was prima gelukt. Ik zag er jarenlang tegenop maar het is enorm meegevallen en overal in het Spijkenisse Medisch Centrum alleen maar zorgzaam, luisterend en plezierig personeel meegemaakt. Ze krijgen van mij daar een dikke pluim!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Postema, R.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.