Chirurg Roos, W.K. de

Chirurg

Geslacht
Man
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Roos, W.K. de, Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 23 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstkanker

Specialisme

Oncologie

Fijne zeer empatische man. Legt heel goed uit evt met tekeningen. En leeft echt met je mee. En legt niet een behandeling op maar bespreek het met je. Ik kan bouwen op zijn deskundigheid maar mag daar zeker over meedenken en mijn vragen erover stellen. Ben heel positief ook over zijn team. Vloelt als een goede samenwerking. Leuk om te zien dat hij ook zichtbaar blij is met goed nieuws, dat maakt zijn betrokkenheid nog duidelijker. Ben erg blij met de behandeling van mijn ziekte en de begeleiding van mijzelf en partner in deze periode. Ook kan hij erg grappig zijn wat ik erg kan waarderen in een toch zware tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roos, W.K. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.