Waardering over Sars, P.R.A., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 12 september 2011

Sinds een jaar of drie lijd ik aan mastophatie (verkleving van het klierweefsel) in mijn linker borst, wat het onderscheiden van een knobbeltje of een verkleving bemoeilijkt. Na een vreemd knobbeltje te hebben ontdekt in mijn linkerborst, heb ik een afspraak gemaakt om dit te laten onderzoeken. Voorgaande jaren heb ik deze onderzoeken laten uitvoeren in het ziekenhuis in Goes. Omdat ik niet tevreden was over de wijze waarop dit ging, heb ik besloten dit in Bergen op Zoom te laten doen. De verpleging en dr. Sars ontvingen mij heel vriendelijk en hartelijk. Na de gebruikelijke onderzoeken, werd mij verteld dat er door twee radiologen naar het resultaat is gekeken, en dat zij beide tot de conclusie kwamen dat er alleen klierweefsel in mijn linkerborst te zien is en dat er verder geen andere afwijkingen gevonden zijn. Dr. Sars heeft mij duidelijk uitleg gegeven en aangegeven welke mogelijkheden er zijn om hier in de toekomst mee om te gaan. Ik kan zeggen dat ik heel tevreden ben over de manier waarop ik door dr. Sars geholpen ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sars, P.R.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.