Chirurg Schaik, A.M.C.G. van

Chirurg

Waardering over Schaik, A.M.C.G. van, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 20 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik ging met mijn zus mee die een afspraak had met dr van Schaik ivm spataderklachten. Eerst kreeg ze een duplexonderzoek bij een professionele laborante, dat was uitstekend. Daarna naar de arts die geen lichamelijk onderzoek heeft gedaan, niets uitlegde maar uitsluitend gericht was op het invullen van formulieren.Op vragen van mijn zus was steeds hetzelfde antwoord: ‘dat kunt u op de website in mijn filmpje bekijken’. Er werd geen vraag beantwoord. Mijn zus vroeg of dr van Schaik harder wilde praten omdat ze slechthorend is. Antwoord van dr van Schaik was ‘nee dat kan ik niet’ ! Op de meegegeven formulieren zagen we na afloop dat ze had ingevuld dat ze alles had uitgelegd en dat mijn zus alles zou hebben begrepen!!Samenvattend: verricht geen lichamelijk onderzoek en communiceert niet.In de 39 jaar dat ik doktersassistente was bij diverse specialisten, heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Overigens: dit was juli 2018, toen nog locatie Bilthoven.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum

Geachte mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Wij zullen uw toelichting inzetten om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Wij betreuren het ten zeerste dat u een dergelijk vervelende ervaring heeft ondervonden in onze kliniek.

Mocht u nog behoefte hebben dan komen wij graag met u in contact om uw ervaring verder te bespreken.

Hartelijke groet,

Tineke Miltenburg
Klachtenfunctionaris
Bergman Clinics | Uiterlijk en Huid

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schaik, A.M.C.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.