Waardering over Schelling, G.P. van der, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 7 september 2020

9.7
  • Chirurgie (Heelkunde)

7 januari 2020, ben ik door deze chirurg geopereerd aan een behoorlijke middenrifbreuk waarbij mijn maag gedeeltelijk in de borstholte was geschoven. De operatie werd door middel van Robottechnologie uitgevoerd. Aanvankelijk zag ik als hypochonder erg tegen deze operatie op. Echter dokter van der Schelling wist mij met zijn overtuigende erg duidelijke uitleg gerust te stellen. Hij geeft je alle gelegenheid alle vragen te stellen en straalt veel empathie uit en is een sympathieke ,aardige persoonlijkheid. Los daarvan is hij uitermate kundig en een topper op het gebied van operatieve toepassingen door middel van Robottechnologie. Ook het herstelproces verliep precies zoals door hem aangegeven, met name de voedselinname wat soms wat hinder gaf had hij exact voorspelt en is weer helemaal in orde gekomen. Zoals hij aangaf is tijd je beste bondgenoot hetgeen naadloos klopt. Een fantastische arts, op elk vlak waar je als patiënt mee te maken krijgt, voor mij is hij een topper!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schelling, G.P. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.