Waardering over Schelling, G.P. van der, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 8 november 2014

8.3
  • Chirurgie (Heelkunde)

Dr. van der Schelling heeft een coloscopie bij mij (door een andere arts besloten te doen), die hij op het punt stond uit te voeren, ter plekke (terwijl ik al op de behandeltafel lag) geannuleerd omdat de eventuele perforaties in de dikke darm, door het toevoegen van lucht tijdens de coloscopie, mogelijk zouden kunnen scheuren of verwijden met alle complicaties vandien. De coloscopie heeft hij uitgesteld tot over 2 maanden. Eigenlijk een logische beslissing waar ik hem dankbaar voor ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schelling, G.P. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.