Waardering over Schelling, G.P. van der, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 19 februari 2020

9.7
  • Alvleesklierkanker
  • Chirurgie (Heelkunde)

Op 30-1-2020 werd ik door Dr.v.d.Schelling ( Amphia Breda) geopereerd (Whipple) . Al bij de eerste kennismaking maakte Dr. v.d. Schelling een zeer positieve en vertrouwenwekkend indruk. De rust waarmee hij op een bevlogen manier en volstrekt duidelijk het verloop van de operatie uitlegde gaf mij onmiddellijk ij een erg geruststellend gevoel. Hij wees op de risico's op een nuchtere maar tevens realistische manier. Hij nam uitgebreid de tijd om te luisteren en gaf een gedetailleerd antwoord op alle door mij gestelde vragen.Ook na de ( prima geslaagde !) operatie toonde Dr.v.d. Schelling zijn interesse en betrokkenheid.Hij is een warm en bevlogen mens en heeft een erg grote": human intrest"voor zijn patient. Voor wat de beoordeling betreft t.a.v. samen de behandeling bepalen is dit niet aan de orde geweest. De enige oplossing voor mij was de Whipple operatie. Dr.v.d. Schelling is een uitstekend chirurg en een warm mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schelling, G.P. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.