Waardering over Sintenie, J.B., Ziekenhuis Elkerliek ziekenhuis, locatie Helmond - Helmond op 13 september 2011

3.7

arrogante jongeman,die niet weet hoe hij met patienten om moet gaan, heeft geen enkel respect voor de zaalarsts dr.Wenneker, die had nl.vrijdag gezegd dat ik zaterdag voor 99,9% naar huis mocht, waarop zaterdags Sintenie als volgt reageerde; die man heeft niks te vertellen hij is mijn assistent en ik bepaal dus; waarop hij vervolgens direkt zei,u kunt vandaag naar huis! nou ja. ook heeft hij nagelaten om mij regelmatig terug te laten komen om bloed te laten prikken voor de bloedwaarde(ontstekingen)wat wel heel belangrijk is blijkt ,vooral na het stoppen met de antibiotica sinds een week terug. in deze jongeman heb ik geen enkel vertrouwen meer en wil absoluut niets meer met hem te maken hebben, mijn familie en vrienden zal ik op de hoogte brengen van deze situatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sintenie, J.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.