Waardering over Sosef, M.N., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 5 juni 2012

9.8

25-02-2011 ben ik met spoed geopereerd aan een gesprongen appendix. Omdat de chirurgen bang waren dat de grote wond zou gaan ontsteken zijn de dag na de operatie alle uitwendige hechtingen verwijderd waardoor er een groot gapend gat in de buikwand was dat geheel vanzelf moest helen. Na een verblijf van 10 dagen in het Atrium ziekenhuis te Heerlen, alwaar ik voortreffelijk verzorgd ben geworden op de 12de verdieping oost(heelkunde), ben ik thuis prima verzorgd geworden door de Meander thuiszorg en om de paar weken moest ik mij bij dokter Sosef melden voor controle. Ik heb gedurende de zes maanden dat de wond dicht moest groeien dokter Sosef leren kennen als een een zeer prettige en kundige man waarbij de cliënt op de eerste plaats komt en afspraken die hij in het begin van de behandeling had gemaakt is hij maanden later absoluut nagekomen, zeer consistent dus. Ik wil hierbij dokter Sosef en zeker ook zijn team hartelijk bedanken voor de uitmuntende zorg die met toewijding werd gegeven en ik weet zeker dat wanneer ik nu vragen zou hebben ik altijd bij mijnheer Sosef terecht kan omdat hij mij dat heeft beloofd bij mijn laatste consult. Wat betreft de informatie, de eerlijkheid en het geruststellen van cliënten ben ik DIK tevreden en ik kan daarom deze chirurg/arts bij iedereen aanbevelen omdat hij begrip heeft voor de problemen van anderen, die ook probeert op te lossen en de tijd neemt voor zijn cliënten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sosef, M.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.