Waardering over Sosef, M.N., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 19 juni 2012

9.7

dr.Sosef heeft mijn moeder twee en een half jaar geleden geopereerd aan darmkanker.De operatie was goed gelukt , ze heeft echter na de operatie een bacterie opgelopen wat haar toen enorm heeft verzwakt. Wat mijn moeder en ook ons opviel was zijn betrokkenheid, en deskundige ,duidelijke uitleg die je kreeg over alles. Ze is gelukkig goed hersteld .Dr. Sosef is zeer kundig en correct , to the point. Ook de controles op de poli waren altijd zeer correct en duidelijk. Op dit moment hebben we de nacontroles gestopt ,dit op verzoek van mijn 84-jarige-moeder, het gaat goed met mijn moeder. We kunnen Dr.Sosef iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sosef, M.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.