Chirurg Steenvoorde, P.

Man
Specialisme
Oncologie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Steenvoorde, P., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 3 april 2017

Verstopping

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Door Dr. P. Steenvoorde en zijn team heb ik een geweldig kans gekregen, om nog een tijd onder de mensen te mogen zijn. De operatie zou heel zwaar worden, met vervelende gevolgen, maar dat is dus niet gebeurd, en ik ben herstellende, en het gaat goed. Ik ben dan ook blij en dankbaar, dat alles anders is gegaan dan verwacht. Dr Steenvoorde is echt een geweldige chirurg, die alles duidelijk verteld, de tijd voor je neemt, en mij echt heeft geholpen. Er waren angsten in ons gezin, dat het anders af zou kunnen lopen, des te groter is nu de blijdschap , dat ik weer dingen kan doen , die onmogelijk waren. Het is een prettige en eerlijke arts, met een geweldig team om zich heen, en niet vergeten, de stomaverpleegkundigen, die verdienen ook een pluim. Ik ben zeer dankbaar dat het allemaal goed is gegaan, en dat ik er nog ben. Ik zou iedereen deze chirurg aanbevelen, en het M.S.T. mag heel blij zijn, met zo'n geweldige chirurg. Mijn dank gaat ook uit, naar iedereen, die er voor, tijdens en na de operatie voor mij zijn geweest, zoals verpleging, zaalartsen, en ander medisch personeel, en natuurlijk naar de afdeling en receptie personeel. Ik ga weer genieten van het leven, en grijp deze tweede kans met open armen aan.

Reactie van/namens Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Hartelijk dank voor deze prachtige woorden en cijfers. Ik ga uw verhaal doorsturen naar dokter Steenvoorde.

Ik wens u alle goeds toe! Veel geluk en gezondheid!

Robin Kwakman
Medisch Spectrum Twente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steenvoorde, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.