Waardering over Stigter, W.A.H., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 6 februari 2019

9.9
  • Liesbreuk
  • Chirurgie (Heelkunde)

LangeLand, Zoetermeer, is een ziekenhuis op menselijke maat met, zo heb ik ervaren, een grote persoonlijke aandacht voor de patiënt. Ik ben er behandeld voor een dubbele liesbreuk. De behandeling vond plaats in één dag (“Single Visit”): ‘s morgens intake, gesprekken met anesthesist en chirurg, ‘s middags de operatie. Lof voor de goed gedoseerde narcose. De (kijk)operatie werd verricht door dhr. Stigter, een zeer vriendelijke, informatieve en kundige chirurg. Geen enkele napijn en zichtbaar zijn slechts enkele kleine incisies. Dank ook aan de verpleging voor de goede verzorging tijdens deze dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stigter, W.A.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.