Waardering over Strobbe, L.J.A., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 19 juni 2016

• Borstkanker
  • Oncologie

Het was even wennen,maar dat bleek door een miscommunicatie te zijn. Dr. Strobbe heeft gelukkig mijn vraag" haal hem er maar helemaal af", toen ik borstkanker bleek te hebben niet direct ingewiliigd.Hij heeft rustig uitgelegd dat een borstsparende operatie met bestralingen minstens net zo effectief is. Daarna heeft hij tijdens de operatie het overgebleven opnieuw"herschikt" waardoor de deuk in mijn borst tot een minimum is beperkt. Ook het litteken ziet er goed uit. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de begeleiding gedurende het gehele behandeltraject.Ook dat het onderzoek en de diagnose op een ochtend wordt bepaald is erg prettig en ook de duidelijkheid over het behandelplan.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Dank u voor deze mooie woorden voor dr. Strobbe. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Strobbe, L.J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.