Waardering over Teijink, J.A.W., Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 21 december 2017

• Chirurgie (Heelkunde)

Als verpleegkundig werkzaam binnen het Catharina ziekenhuis kwam ik terecht bij dr. Teijink met klachten van mijn linkerarm. Optillen gaf een zeurende pijn, slapen op mijn zij lukte nauwelijks, uit het niets zenuwpijnen die doortrokken tot in het puntje van mijn vingers. Na een aantal onderzoeken (EMG, echo, röntgenfoto, proefblokkade) die razendsnel gepland konden worden wees alles op een neurogene TOS. Opereren werd al geopperd maar conservatieve therapie in de vorm van specialistische fysiotherapie viel eerst nog te proberen. Eerlijk gezegd was ik een tikkeltje sceptisch, ik had voordat ik bij dr. Teijink terecht kwam al een fysiotherapeut, manueel therapeut en osteopaat bezocht dus wat was hier anders aan?? Na 2-2,5 maand intensieve therapie kan ik niet anders zeggen dan dat ik zo goed als klachtenvrij ben. Geen operatie nodig dus! Erg dankbaar ben ik voor de deskundige zorg van dr. Teijink en zijn collega’s (neuroloog dr. van Nuenen, anesthesist dr. Oubaha).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Teijink, J.A.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.