Waardering over Tetteroo, G.W.M., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 22 februari 2019

1.0
  • Borstkanker
  • Chirurgie (Heelkunde)

Enorme medische misser bij mij gemaakt. Geopereerd voor borstkanker, maar bleek dat de tumor er nog gewoon in zat. De tumor was niet te voelen, dus heeft hij op de gok gesneden waar hij dacht dat het ongeveer zat (zijn eigen woorden). Schokkend. Gesprekken in ziekenhuis over gehad met klachtenteam, daar is bevestigd dat hij terplekke, terwijl ik al onder narcose was, een echo hadden kunnen laten maken om de locatie te bepalen. De gesprekken hierover hebben ze dood laten bloeden. Second opinion in Erasmus MC gehad en daar gebleven, enorm deskundige mensen daar. Voordat het mis ging heb ik deze man ervaren als niet-empatisch. Praat maar luistert niet. Samen beslissen is er niet bij, geen goede uitleg gehad over borstbesparend en amputatie want hij had al besloten dat het borstbesparend moest zijn. Kortom, in dit ziekenhuis gaan ze mij niet meer zien.

Reactie van/namens Tetteroo, G.W.M.

geplaatst op 4 maart 2019

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad. Graag zou de heer Tetteroo met u in gesprek willen gaan , daarom stellen wij het op prijs als u uw contactgegevens via communicatie@ysl.nl doorgeeft. Dan kunnen wij contact met u opnemen.

Deze reactie is geplaatst namens het IJsselland Ziekenhuis.

Bent u of werkt u voor Tetteroo, G.W.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.