Chirurg Tetteroo, G.W.M.

Chirurg

Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Tetteroo, G.W.M., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie - Capelle aan den IJssel op 15 december 2017

Cystic fibrosis

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Tijdens de kleine chirurgische ingreep, was Dhr. tetteroo totaal niet gefocust op de ingreep. Na ontzettend veel pijn kreeg ik extra verdoving wat erg fijn was. Uiteindelijk naar huis gegaan met de verwachting dat de cyste was verwijderd. Echter na 1,5 week herstel bleek de bobbel er nog te zitten en blokkeert deze nu een aantal zenuwen in mijn hand waardoor ik er nog meer last van heb. Voor niets een paar dagen opgenomen van werk en nlg meer last, erg teleurgesteld. De cyste was 5 jaar geleden ook weggehaald door een andere arts, toen is dit veel prettiger verlopen.

Reactie van/namens Tetteroo, G.W.M.

Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het heel vervelend dat uw behandeling niet naar wens is verlopen. Om precies na te gaan wat er gebeurd is, en onze dienstverlening eventueel te verbeteren, stellen wij het op prijs als u uw contactgegevens via communicatie@ysl.nl doorgeeft. Dan zullen wij contact met u opnemen.

Deze reactie is geplaatst namens het IJsselland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tetteroo, G.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.