Waardering over Toorenvliet, B.R., Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 24 april 2017

• Darmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Voorjaar 2012 kreeg ik tijdens een onderzoek in het IKAZIA ziekenhuis de mededeling dat er, naar later bleek, een goedaardige tumor in mijn darmen zat en dat deze verwijderd diende te worden. Ik ben toen door dr. B.R. Toorenvliet ( Gastro-intestinale chirurg en Oncologisch chirurg) met succes geopereerd. Er bleken geen uitzaaiingen te zijn. De stoma was tijdelijk. Er volgde daarna  een lange weg met complicaties en operaties. Nu, vijf jaar verder, ben ik volledig genezen verklaard. Ik ben vol lof over de aandacht, zorg en kundigheid van dr. Toorenvliet en zijn team. Ook de nazorg alwaar mevr. E.J. Schmidt - van der Linden (nurse practitioner Coloncare) een zeer groot aandeel in heeft gehad, stelt mij tevreden. De manier van de begeleiding waarin met veel interesse en aandacht naar je werd geluisterd heeft mij en mijn vrouw gesterkt in onze mening dat je in goede handen bent van deze vakkundige en vooral meelevende zorgverleners.  Kortom een volkomen verdiende 10 op de Zorgkaart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Toorenvliet, B.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.