Waardering over Ultee, J.M., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 10 november 2014

4.3
  • Botaandoeningen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Nadat ik mijn voet had gebroken een afspraak gekregen voor operatie, 5. Minuten voor dat je naar de ok gaat kwam dr Ulteee langs om de gevaren in een notendop te verworden, tijd voor vragen was er niet. Na de operatie veel pijn gehad na een week kwam men erachter dat er een bacterie was, antibiotica op een agressieve manier toegediend gekregen. Uit eindelijk zeker 10 keer op de SEH geweest met pijn, telkens het gevoel gehad daar heb je die vervelende patiënt weer. Nadat dr Ultee niets meer voor mij kon doen omdat ik vlgs hem genezen was, toch op eigen verzoek naar orthopedie, en daar wordt distrofie vast gesteld een half uur later met de zelfde foto's. Vertrouwen verloren in het SLAZ voet is door deze actie verpest, dr Ultee had direct een orthopedisch chirurg moeten inschakelen en niet zelf gaan lopen klussen. Helaas heb ik het gevoel gekregen dat er een hiërarchie is, en dat arts assistenten of co artsen niet tegen hun leidinggevende ingaan.op de SEH en heelkunde wel een totaal van 8 verschillende artsen of daarvoor in opleiding gezien maar niemand die dystrofie zag. Nemen ninja altijd standaard de prognose van hun collega over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ultee, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.