Waardering over Verhoef, C., Kankercentrum Erasmus MC - Kanker Instituut - Rotterdam op 14 augustus 2015

9.5
  • Dikkedarmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Gisteren weer een afspraak met dokter Verhoef gehad, voor mijn moeder die bij hem onder behandeling is en ik had hem vorige keer al onthouden als zeer amicabele man die echt de tijd nam en dit was wederom het geval. Hij geeft je geen gehaast gevoel, ondanks dat de wachtkamer vol zit en hij al achter op schema liep. Luistert goed, je mag alles vragen, legt duidelijk zaken uit (desnoods 2x) en heeft vooral veel empatisch vermogen en dat mis ik nog wel eens bij andere artsen. Hij heeft haar zeer kundig en (tot dusver) met goed resultaat behandeld aan een op zich zelf staande 2e dikke darm tumor en het bleek nogal een klus tijdens de operatie om de buikwand weer netjes te herstellen dus we zijn (en hij ook) zeer tevreden over het resultaat tot dusver, alle testen en bloedwaardes zijn in orde, wond goed geheeld en litteken keurig, er valt te leven met de gebreken van de operatie, zonder dikke darm nu, maar geen stoma. Kortom zijn werk als chirurg bij ons prima gedaan. I.t.t. tot de vorige operatie er dus voor gekozen om het vervolgtraject en de controles niet in onze woonplaats, maar gewoon in het Daniel de Hoed te blijven volgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhoef, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.