Chirurg Vermeulen, J.

Chirurg

Waardering over Vermeulen, J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam op 12 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gebroken rib

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Dr. Vermeulen is een gedreven traumachirurg die werkt vanuit de vaste overtuiging patiënten te kunnen helpen. Hij is gespecialiseerd in het herstellen van de stabiliteit van een beschadigde borstkas. Hij herstelt gebroken ribben, ongeacht de gecompliceerdheid. Ook gevallen die door andere artsen als inoperabel beschouwd worden weet hij door zijn grote deskundigheid en gedrevenheid met succes te helpen. Hij biedt veel patiënten weer uitzicht op een kwalitatief beter leven. Tijdens de behandeling van borstkanker brak ik bij hoestaanvallen meerdere ribben die niet meer konden genezen. Geen enkele arts wist een oplossing voor de instabiliteit en de pijn. Na ruim 5 jaar zoeken kwamen we bij dr. Vermeulen. Nu, slechts enkele weken na de operatie, heb ik weer een stabiele romp en is het pijnlevel duidelijk verminderd. Dr. Vermeulen verdient een hoge waardering voor zijn werk, van mij, maar ook van collegae, zorgverzekeraars en al zijn patiënten!

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis, hoofdlocatie - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, bedankt voor uw positieve bericht en beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u na een lange tijd meer stabiel bent en minder pijn heeft. Uw mooie waardering sturen we door aan dr. Vermeulen en zijn team. Hartelijk groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermeulen, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.