Waardering over Vermeulen, J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 13 oktober 2019

Bij een longoperatie vorig jaar was er een rib gebroken wat pas later bleek toen op de CT scan een soort van gat werd ontdekt. Artsen durfden het niet aan mij voor inmiddels de vierde keer te opereren vanwege verklevingen, risico op infecties enz. Ik had er veel last van, evenals van mijn schouderblad en schouder. Dit werd niet minder door fysio, pijnpoli enz. Ten einde raad heb ik gezocht naar een ribbenexpert en ik kwam uit bij het ribbenspreekuur van het Maasstad ziekenhuis. Ik kon meteen een afspraak maken op de poli bij dokter Vermeulen. Deze sympathieke man durfde de operatie wel aan en hij heeft mij van mijn lijdensweg verlost. De rib bleek zelfs vergaan. Er is nu een plaat geplaatst die de rib vervangt en de ruimte die was ontstaan is met technische hoogstandjes weer voor een deel opgevuld. De operatie is 5 weken geleden en schouder en schouderblad gaan goed vooruit met fysio. Een vette 10 voor deze chirurg! Hij is mijn held!

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, dank voor het delen van uw ervaring met deze arts. Wat goed dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermeulen, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.