Waardering over Vermeulen, J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 12 juli 2019

• Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben 2x door  Dr.J.Vermeulen geopereerd. de eerste keer op 20 februari 2019 en de 2e keer op 27 juni 2019.Mijn sleutelbeen rechts was gecompliceerd gebroken, middelste stukje bot van 4,5 cm was verbrijzeld.Dr. vermeulen heeft me de eerste keer opgelapt met een titanium bracket die er ruim 4 maanden in gezeten heeft waardoor het bot zich kon herstellen. de 2e keer heeft hij het er weer uitgehaald en nu 2 weken later kan ik mijn schouder weer volledig gebruiken.Dr Vermeulen heeft mij beide keren in het Spijkenisse Medisch Centrum geopereerd en ik kan alleen maar zeggen dat ik bijzonder tevreden ben over de manier waarop ik te woord gestaan ben en de vriendelijkheid van allen, de dokter zelf maar zeker ook over de zusters.Dus bij deze petje af en heel erg bedankt voor de goede zorgen, ik zal jullie niet vergeten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, wat fijn dat u zo'n positieve ervaring met deze arts en zijn team hebt gehad. Dank voor het delen van uw ervaring. We geven deze positieve woorden aan hem door. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermeulen, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.