Waardering over Voesten, H.G.J.M., Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 12 januari 2017

• Chirurgie (Heelkunde)

Door Dokter Voesten ben ik geopereerd. Hij heeft mijn been een stukje verder moeten amputeren. Door de knie heen. (Knie-ex) Ik kan hem niks anders geven dan een 10. Hij is echt een luisterend oor. Ik hoefde maar iets te zeggen of vragen en het was al geregeld. Hij stelde mij gerust op een manier die niemand dat kan. Ik lag in het ziekenhuis met kerst. 16 december was mijn operatie. 28 december had hij vakantie en kwam speciaal terug om naar mijn wond te kijken of deze goed was zodat ik al naar huis mocht. Ik kan niks anders zeggen dan een top chirurg. Ik woon 200 km van dit ziekenhuis vandaan, maar als ik weer zoiets moest doen zou ik zonder twijfel terug gaan naar 't Nijsmellinge ziekenhuis en terug naar Dokter Voesten. Ik heb er geen moment spijt van. Als het dan toch moet, dan liever daar. Ik heb recenties gelezen vooraf dat het een 5-sterrenhotel leek, hier is niks aan gelogen! Ook mijn complimenten voor de verpleging, pijnbestrijders, psychiaters etc. Allemaal stuk voor stuk lief en meelevend! Dokter Voesten je bent een topper!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Voesten, H.G.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.