Waardering over Voesten, H.G.J.M., Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 30 november 2012

9.3

In juni 2009 werd ik getroffen door een zeer levens bedreigende aneurysma(AAA). Verwijdering van dikke darm, bloedvergiftiging en uitval van diverse organen maakten dat mijn overlevingskansen uiterst gering waren. Dankzij geweldige inspanningen en zeer goede verzorging van doktoren en verplegend personeel mocht ik na 18 weken, waarvan 11 op de intensive care, thuis herstellen van een nog zeer zwakke gesteldheid. Mijn dank is zeer groot aan al die doktoren en verplegend personeel van ziekenhuis Nij Smellinghe te Drachten. Dat geldt in het bijzonder voor de aardige, begripvolle en kundige dokter Voesten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Voesten, H.G.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.