Chirurg Vriens, P.W.H.E.

Geslacht
Man
Specialisme
Vaatchirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vriens, P.W.H.E., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 20 augustus 2014

Spataders

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Behandeling (crossectomie) van spataderen heeft niet het gewenste resultaat gehad, klachten waren binnen het jaar terug. Arts heeft mij onjuist geinformeerd over mogelijkheden en ook niets verteld over het hoge percentage terugkerende klachten bij deze behandeling! Inmiddels ben ik kundig behandeld met een andere techniek door een andere arts - blij dat ik een second opinion ben gaan vragen! Geen aanrader voor spataderbehandelingen vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vriens, P.W.H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.