Chirurg Vriens, P.W.H.E.

Geslacht
Man
Specialisme
Vaatchirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vriens, P.W.H.E., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 5 februari 2013

Deze arts zou ik iedereen aan willen bevelen. Hij luistert erg goed,geeft duidelijke uitleg en is empathisch ,ook erg belangrijk!! Na hele slechte ervaringen in den Bosch,(waar we vlakbij wonen)daar wil je nog niet doodgaan ,is dit een verademing. Ik heb eindelijk weer vertrouwen in artsen. Het probleem is nog niet opgelost,maar eindelijk iemand die verstand heeft van acnes en dat geeft een goed gevoel. Chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vriens, P.W.H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.