Chirurg Vriens, P.W.H.E.

Geslacht
Man
Specialisme
Vaatchirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vriens, P.W.H.E., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 3 maart 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Dhr. Vriens heeft het leven gered van mijn man 23-2-2014. Hij had een aneurysma in de buikholte.(accuut) Super bedankt, woorden schieten tekort!! Pluim voor dokter Vriens en zijn team

Reactie van/namens Vriens, P.W.H.E.

Namens het Webcare Team van het St. Elisabeth Ziekenhuis danken wij u hartelijk voor uw positieve beoordeling. Dat wordt zeer gewaardeerd. We zullen er zorg voor dragen dat de waardering ook bij de specialist terechtkomt. Succes met het herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vriens, P.W.H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.