Chirurg Vriens, P.W.H.E.

Geslacht
Man
Specialisme
Vaatchirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vriens, P.W.H.E., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 3 december 2012

Het maken van afspraken gaat in dit ziekenhuis heel makkelijk. De wachttijd is kort. Wanneer er iets is, dan kan ik vandaag bellen en dan kan ik dezelfde dag nog terecht. Het oude gedeelte van het ziekenhuis is slecht, maar het nieuwe gedeelte is perfect. Wanneer ik niet bij dokter Vriens had langs kunnen komen, dan had ik mijn onderbeen moeten missen, maar dat is nu niet het geval en daar ben ik hem heel dankbaar voor. Er wordt door dokter Vriens echt aandacht aan mij gegeven en hij luistert heel goed. Het foldermateriaal is perfect en de uitleg die ik krijg van de arts en de assistenten kan niet beter. Ik ben gewoon heel tevreden met het ziekenhuis. Ik woon dichterbij het ziekenhuis in Den Bosch, maar ik ga speciaal naar dit ziekenhuis vanwege slechte ervaringen in den bosch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vriens, P.W.H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.