Chirurg Welvaart, W.N.

Chirurg

Er zijn 36 waarderingen Waarderen

Waardering over Welvaart, W.N., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 12 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Op 16 september heeft dr. Welvaart mijn middenrif vastgezet (reven). Voorafgaand hebben we het over de slagingskans gehad van het reven. Dit in verband met littekenweefsel door de ingreep waarbij de middenrif-verlamming was ontstaan. De ingreep zelf is goed en vlot verlopen. De eerste week was ik redelijk beurs maar het gaat nu al stukken beter. De zorg en aandacht voor en na de ingreep heb ik als zeer prettig ervaren. Ondanks zijn drukke schema is dr. Welvaart ook meerdere keren langs geweest om te kijken hoe het ging. Zijn betrokkenheid, heldere uitleg, eerlijkheid en zijn deskundigheid zijn in 1 woord geweldig. Ik ben dr. Welvaart eeuwig dankbaar voor het teruggeven van een groot deel van mijn levenskwaliteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Welvaart, W.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.