Chirurg Zimmerman, D.D.E.

Geslacht
Man
Specialisme
Colorectale chirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Zimmerman, D.D.E., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 4 april 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Voel mij bevoorrecht dat ik bij deze chirurg terecht ben gekomen. Door zijn manier van doen voel je je op je gemak, waardoor het ineens een stuk makkelijker is om over ongemakkelijke dingen te praten. Je voelt je mens ipv patient, je voelt je individu ipv een nummer. Er wordt niet zomaar een behandeling of medicijn voorgeschreven maar er wordt overlegd, er wordt geluisterd, er wordt gevraagd naar jouw mening en jouw bevindingen. Een lieve man die bij de nacontrole van de operatie zegt: Sorry dat ik je pijn heb moeten doen... Een zeer kundig chirurg die echt zijn vak uitoefent om zijn medemens te kunnen helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zimmerman, D.D.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.