Chirurg Zimmerman, D.D.E.

Geslacht
Man
Specialisme
Colorectale chirurgie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Zimmerman, D.D.E., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 9 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Aambeien

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Voordat mijn keuze op dr. Zimmerman viel, heb ik mijn huiswerk gedaan. Zo heb ik de meeste publicaties van dr. Zimmerman zorgvuldig gelezen. Tevens heb ik de lovende recensies van dr. Zimmerman op Zorgkaart Nederland gelezen. Hierdoor was ik enthousiast over mijn keuze. Helaas viel dr. Zimmerman in de praktijk zeer tegen. Over de technische uitvoering van de ingreep kan ik niet oordelen. Wat ik wel kan beoordelen is de betrokkenheid, empatie en belevingswereld van deze arts. Dr. Zimmerman is niet in staat zich te verplaatsten in de belevingswereld van de patiënt. Dr. Zimmerman is op mij overgekomen als een hautaine arts. Hij zet zijn eigen zin wil door en heeft zichtbaar weinig op met zijn patiënten. De heer Zimmerman verdient op grond van deze ervaringen een zware onvoldoende. Ik ga binnenkort naar een ander ziekenhuis om daar mijn behandeling voort te zetten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zimmerman, D.D.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.