Chirurg Zutphen, S.W.A.M. van

Man
Specialisme
Intensive care
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Zutphen, S.W.A.M. van, Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 29 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Botbreuken

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

helaas voelden we ons niet serieus genomen . Nadat we meerder keren zijn terug gekeerd met pijn klachten werd er zelfs na een oude rontgenfoto gekeken. In hoeverre ben je dan echt geintresseerd ? Er werd niet gekeken naar de beweegbaarheid van het gewricht alleen of de breuk goed gehecht was. Na een second opinie bleek dus dat de breuk gedraaid aan elkaar zat. Waarom is er nooit gekeken in het ETZ op dit zo was ? Mocht ik ooit weer in deze situatie belanden vraag ik om een doorverwijzing naar een orthopedisch chirurg . Deze kijkt ook naar de mobiliteit van je gewricht. Dat een trauma chirurg je behandelt bij spoed snap ik maar waarom later geen doorverwijzing ? Helaas geen pretiige ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zutphen, S.W.A.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.