Dermatoloog Arnold, W.P.

Dermatoloog

5 resultaten voor je selectie:

Dermatologisch centrum Padbergkliniek, Psoriasis Dagbehandelingscentrum Midden-Nederland en Cosmetische Dermatologie - Ede

4 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Heb al veel dermatologen gehad voor mijn psoriasis, deze dermatoloog is voor mij veruit de allerbeste! Dr. Arnold laat je meedenken over de behandeling en geeft goed advies.Hij verteld je gewoon de...

8.8

11 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Bij voorbaat dank aan uw advies, om met een persoon te praten waardoor mijn dochter er op in ging voor een therapie , waarbij zij hulp kreeg waar ik jaren om gevraagd heb. Na haar therapie is zij...

8.5

6 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Geen rustige man. Hij hoort zichzelf graag praten en laat patiént niet uitpraten. Is vrij hoogmoedig zo niet arrogant. Slaat ook wel eens de plank mis qua diagnose.

6.2

4 juli 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Rustige man die alles goed uitlegt. Behandeling prima

7.8
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 19 waarderingen.