Dermatoloog Beciri, I.

Dermatoloog

Geslacht
Man
Er zijn 5 waarderingen Waarderen

Waardering over Beciri, I., Dermatologisch centrum DermaZuid - Maastricht op 20 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Spataders

Hij bekijkt e.e.a. Vooral vanuit commercieel oogpunt.  In zijn voorlichting maakt hij iets kleins van. Stelt allemaal niet zo veel voor. Een paar prikjes en na een half uurtje klaar!Nou ik kan u zeggen dat het alles behalve dit was. De ingreep was zeer pijnlijk (laserbehandeling spatader) en het resultaat dramatisch!  Een diepliggende ader is verbrand en hetgeen waar ik voor ging (spatader om mij scheenbeen) zit er na 5 weken nog steeds. Nu wil hij alsnog een 2e ingreep plannen waarbij de spataders eruitgegaald worden. Hier is in de voorlichting nooit over gesproken omdat  één behandeling voldoende zou zijn en hij 98% resultaat zou hebben. Ik ben enorm teleurgesteld in deze arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beciri, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.