Waardering over Beemer-Kraag, D.E., Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Utrecht - Utrecht op 6 oktober 2020

• N.v.t.

4.8
  • Alopecia androgenetica

Ik heb van te voren gebeld dat ik last had van ernstige haaruitval en gevraagd of er een dermatoloog aanwezig was die hier meer dan gemiddeld kennis van had. Of ze ook naar de bloedonderzoeken keken. Er werd hier op geantwoord dat dit zo was. Wanneer je dan komt Verwacht ik dat iemand mij meer kan vertellen dan dat ik zelf al weet. Op mijn vragen of zij kon zien of mijn lage ferritine of B12 hier oorzaak van kon zijn kreeg ik een vaag antwoord. Dat ik daar bij een internist voor moest zijn. Uiteindelijk zijn er biopten genomen omdat ik wil weten of ik überhaupt nog haar terug krijg. Ze heeft nog even gekeken op mijn hoofd of ze iets kon zien. Ze kon me niet vertellen of de haartjes die ze zag waren afgebroken of nieuwe groei was. Ik vond het erg teleurgesteld en ging zeer teleurgesteld naar huis. Ik kan vrouwen met haarverlies het niet aanraden om hier naar toe te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beemer-Kraag, D.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.