Waardering over Bruining, H.G., Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Haarlem - Haarlem op 13 juli 2017

2.0
  • Huidaandoeningen

Ik ben in feb2016 bij deze dermatoloog onder behandeling geweest voor een basaal celcarcinoom. Bij de diagnose die haast triomfantelijk werd bevestigd werd als enige mogelijkheid gegeven het wegsnijden. Het plekje van 2 mm heeft mij een litteken van ruim 3 cm opgeleverd onder mijn sleutelbeen. Zeer in het oog springend en ontsierend en dit had ook op een andere manier opgelost kunnen worden! Andere opties zijn er evenwel niet besproken en ook niet de aard van het plekje zelf.  De dermatoloog in kwestie is een voormalig plastisch chirurg en staat wellicht wel al te snel met zijn scalpel klaar. Bij een vraag over een plekje, een kleine schaduw,  op mijn neus zou er direct een biopt genomen moeten worden volgens meneer. Ik ben hier niet mee accoord gegaan gelukkig. Ik raad een behandeling danwel juiste informatievoorziening af bij deze dermatoloog.

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Haarlem - Haarlem

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Huidziekenhuis Dermicis streeft naar het leveren van transparante, hoogwaardige en persoonlijke zorg. Waarbij we samen met een patiënt een huidprobleem willen bekijken en behandelen, op een manier die voor hem of haar werkt. Derhalve betreuren wij het dat u dit anders heeft ervaren. Mocht u willen praten met één van onze medewerkers over uw ervaring dan nodigen wij u van harte uit om contact op te nemen via info@dermicis.nl of telefonisch via 0888 - 77 77 99. Of indien u dit wenst kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@dermicis.nl. Met vriendelijke groet, het team van Huidziekenhuis Dermicis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruining, H.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.