Waardering over Castellanos Nuijts, M.L., Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 16 september 2011

2.2

Voel me niet serieus genomen; hij had een vooringenomen oordeel zonder ook maar iets te onderzoeken. Het oordeel van de huisarts kon volgens hem niet en mijn vragen werden alle afwijzend beantwoord, kan niet, weet niet, etc... er werd door hem geen enkele vraag gesteld. Zelfs nadat ik zelf!! de plekken liet zien, trok hij het probleem nog in twijfel. Uiteindelijk wel een punctie voor verder onderzoek. Dat het uiterlijk een knappe man is, is goed, maar het persoonlijk kontakt kan heel veel beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Castellanos Nuijts, M.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.