Dermatoloog Genders, R.E.

Dermatoloog

Waardering over Genders, R.E., Overige kliniek Roosevelt Kliniek Leiden - Leiden op 8 februari 2016

Huidaandoeningen

Dokter Genders was erg aardig en behulpzaam. hij neemt echt de tijd voor je en legt alles heel goed uit. Ik had erg last van overtollige huid bij mijn bovenoogleden en lang over nagedacht of ik er wat aan moest laten doen. Ik was erg bang vantevoren voor de injecties, maar de arts heeft me hier goed doorheen geholpen. Na een paar weken is het resultaat heel goed en zie je bijna niets meer. De kliniek is rustig en schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Genders, R.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.