Dermatoloog Gonggrijp, L.A.

Dermatoloog

Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Gonggrijp, L.A., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 15 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Huidkanker

Specialisme

Dermatologie

Ik heb een andere ervaring helaas. Ondanks dat de arts inderdaad vriendelijk en deskundig overkomt kan je deze arts niet op zijn blauwe ogen geloven, en alles klakkeloos aannemen. Een overduidelijk bloedend huidkankerplekje behandeld voor eczeem zonder verdere uitleg, en een ander niet-verontrustend plekje huidkanker in hals ruim weggebrand. Dit is onder- en overbehandeling. Hierbij geldt: weinig uitleg, geen behandelmogelijkheden, geen wat kan ik verwachten, en enige druk om te beslissen en het direct te laten doen. Ik word hier niet vrolijk van, en volgens mij is dit niet het handelen van een deskundig arts.

Reactie van/namens Dermatoloog Gonggrijp, L.A. - Hoofddorp

Ik lees dat u niet tevreden bent geweest over uw behandeling en ons gesprek. Dat vind ik erg vervelend.
Ik wil u graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan.
U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 1060 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gonggrijp, L.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.