Dermatoloog Kanis, J.H.

Dermatoloog

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kanis, J.H., Dermatologisch centrum Mauritskliniek Nijmegen - Nijmegen op 23 november 2016

Communicatie verloop niet goed.

Reactie van/namens Mauritskliniek Nijmegen

Geachte heer, mevrouw, dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen op Zorgkaart. Wij vinden het vervelend te lezen dat de communicatie niet goed verloopt. De Mauritsklinieken hechten veel waarde aan kwalitatief hoogwaardige zorg. Duidelijke informatie valt hier ook onder. Graag komen wij met u in contact om de communicatie weer te stroomlijnen. Zou u contact met ons willen opnemen op 024 322 43 42 en vragen naar de vestigingsmanager? Bij voorbaat hartelijk dank voor uw genomen moeite. Met vriendelijke groet, Mauritskliniek Nijmegen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kanis, J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.