Waardering over Koedam, M.I., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 16 november 2016

9.7
  • Moedervlekken
  • Dermatologie

Dr. Koedam was vriendelijk, stelde me gerust en had duidelijk mijn dossier goed gelezen. Dat was een goede start. Daarna gaf hij in heldere taal aan wat hij precies ging doen en liet me meekijken toen ik aangaf dat ik dat wel wilde. Bijzonder prettig.Verder was hij heel duidelijk naar de assistentie (zij deed iets in de verkeerde volgorde) en zodanig dat zij een volgende keer precies weet 'hoe dan wel'. Toen 2 weken later de hechtingen werden verwijderd, werd gezegd: "Wat mooi gehecht! Complimenten aan deze arts!". Enige minpuntje was dat het in de behandelkamer koud was. Gelukkig duurde het allemaal niet lang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koedam, M.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.