Waardering over Maessen-Visch, M.B., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 13 juli 2019

• N.v.t.

4.0
  • Huidaandoeningen
  • Dermatologie

De eerste afspraak kreeg ik 3 weken zware antibiotica om de gist/schimmel te bestrijden. Nu blijkt dat dit totaal geen effect op de schimmel heeft. De 2e keer wist mevrouw niet waarom ik kwam. Binnen 5 min. stond ik buiten, waarbij op het laatst nog even 2 foto's met haar mobiel werden gemaakt, om de volgende keer te kunnen vergelijken. Er werd niets direct gekoppeld in het systeem, nee, ze legde haar mobiel weg en wij konden gaan. Afgelopen week kwam ik wederom met dezelfde klachten. Mevrouw was weer zeer kort af, er werden geen foto's met de huidige situatie vergeleken (was waarschijnlijk toen een wassen neus geweest, pure onzin) en ik mocht het wederom gaan doen met een crémetje, shampoo en evt. antibiotica. Toen ik zei dat dit allen geen effect had en ik alleen maar ziek werd van de antibiotica, antwoordde ze kortaf dat dit het enige was en dat ik er maar mee moest leren leven.Het valt mij erg tegen dat ik zo behandeld ben. Keer op keer had ik het gevoel dat ze niet op voorhand op de hoogte was van mijn situatie en vervolgens erg haar best deed om mij binnen 5 minuten weer buiten te hebben staan. Dit ben ik niet gewend van Rijnstate normaal.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevrouw,

We schrikken van uw verhaal. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis en dat u zich niet gehoord heeft gevoeld. We geven uw waardering door aan dokter Maessen-Visch.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maessen-Visch, M.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.