Waardering over Maessen-Visch, M.B., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 23 november 2017

4.2
  • Dermatologie

Dr.Maessen -Visch deed erg ongeïnteresseerd en bekeek mijn huid amper. De medicatie welke ze voorschreef hielp niet. Na een tweede consult waarin ze wederom nauwelijks moeite nam om eea te bekijken en pillen voorschreef die wederom niet werkte ben ik naar een andere dermatoloog gegaan. Binnen 10 minuten een duidelijke diagnose (!) èn medicijnen die werken! En..ook niet onbelangrijk, een arts die empathisch is!

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons van uw ervaring op de hoogte te brengen. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze zorgverlening. Wij geven dit door aan dokter Maessen-Visch.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maessen-Visch, M.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.