Waardering over Njoo, M.D., Ziekenhuis ZGT Hengelo - Hengelo op 20 juni 2016

4.2
  • Allergieën

Dr. Njoo luisterde nauwelijks naar mijn verhaal, bekeek me van een afstand, net of ik vies was. Hij heeft een allergietest bij mij afgenomen. Toen ik terug kwam voor de uitslag en ik in de wachtruimte zat, had hij meer interesse voor de tennis die op dat moment op TV was dan voor mij. Er is niets uit de allergietest gekomen en ik werd naar de apotheek gestuurd voor een tubetje zalf. Verder gaf hij totaal geen advies wat ik verder zou kunnen doen om mijn klachten te verminderen. Dit alles duurt al maanden en mijn klachten worden steeds erger. Het is frusterend dat er niets aan gedaan wordt en niet mee geleefd wordt door dr. Njoo. Daarom reageer ik zo. Graag zou ik een second opinion willen, uiteraard door een andere, wel kundige dermatoloog en absoluut niet door dr. Njoo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Njoo, M.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.